سومین همایش روحانیون مقیم مرکز ارتش برگزارشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سومین همایش روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در ستاد نیروی زمینی آجابرگزارشد.
به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  حوزه  باشگاه خبرنگاران جوان؛  ،سومین همایش روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در ستاد نیروی زمینی آجا برگزارشد
 
این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی آجا و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان ارتش و روحانیون شاغل مقیم مرکز در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
 
فرماندهی بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ارتش طی سخنانی در این همایش ضمن تبریک روز پزشک، گفت: پزشکی حرفه ای مقدس ، با برکت و ارزشمندی است.
 
 سرتیپ لشکری در ادامه به تشریح شخصیت دانشمند بزرگ علم طب ابوعلی سینا، پرداخت و گفت: ابوعلی سینا شخصیتی بود که صاحب علم ، هنر و به عنوان فیلسوف، طبیب، جراح و به طور کلی نابغه و حکیم زمان خودش بود. فرهیخته  بزرگی که در 57 سال عمرش برکات زیادی را برای جامعه پزشکی و آیندگان داشت. نشر 540 کتاب نتیجه تحقیقات و تلاش های او است که مهمترین آن کتاب قانون می باشد که جامعه پزشکی از آن بهره برده و در بیشتر دانشگاه های معتبر اروپایی تدریس می شود.
 
سر تیپ دوم لشکری به اهمیت کار پزشکی پرداخت و اظهار داشت: پزشکان باید امین و درستکار باشند و این ماموریت خطیر حفظ سلامتی را به نحو احسن، با بزرگی، احترام، روی گشاده و مهربانی انجام دهند و بدانند که اجر کار خوب نزد خدا محفوظ است.
 
وی در ادامه سخنانش گفت: یکی از حلقه های بسیار محکم و مهم اتصال و ارتباط نیروهای مسلح با مردم، بهداشت و درمان است که این ارتباط از طریق بیمارستان ها و درمانگاه ها ایجاد می شود و بسیار موثر است.
 
رییس اداره بهداشت و درمان ارتش در پایان افزود: در حیطه بهداشت و پیشگیری هر چه بیشتر از سوی دولت و سازمان های مرتبط هزینه شود، چون که حفظ جان و سلامتی مردم در آن تامین می شود بیشتر از هزینه، یک سرمایه گذاری است.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا